پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

جهانگیری تأکید کرد

لزوم افزایش آموزش قوانین رانندگی و ترافیکی به دانش آموزان

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نسبت به افزایش آموزش قوانین ترافیکی و رانندگی به دانش آموزان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری ضمن گرامی داشت ۱۳آبان روز دانش آموز گفت: در سال های قبل از شیوع بیماری کرونا با حضور مستمر در مدارس سطح شهر سعی کردیم دانش آموزان را با قوانین ترافیکی و رانندگی بیشتر آشنا کنیم زیرا آموزش در دوران کودکی و نوجوانی اثربخش تر است.
وی عنوان کرد: در چند سال اخیر که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس روبرو شدیم، امکان حضور در مدارس و بین دانش آموزان وجود نداشت بنابراین از طریق فضای مجازی برنامه های فرهنگی خود را برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ترافیکی ادامه دادیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش قوانین ترافیکی و رانندگی به دانش آموزان بسیار حایزاهمیت بوده و در کاهش آمار تصادفات نیز مؤثر است از اداره کل آموزش و پرورش استان انتظار داریم با در نظر گرفتن فوق برنامه های مرتبط زمینه لازم برای افزایش آموزش قوانین ترافیکی به دانش آموزان را فراهم کند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز آماده همکاری با آموزش وپرورش در این زمینه است تا انشاالله با همکاری یکدیگر شهروندانی قانونمند را برای آینده پرورش دهیم.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط