شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

جهانگیری مطرح کرد

نوبت دهی اینترنتی مانع تجمع خودروها در مرکز معاینه فنی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نوبت دهی اینترنتی از تجمع خودروها در مرکز معاینه فنی حودرو جلوگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: مرکزمعاینه فنی خودرو شهید رجایی متعلق به شهرداری با خط مکانیزه شامل تست آلایندگی خودروها و تست سه گانه خودرو در دو شیفت کاری از ساعت7.30صبح تا 4.30عصر آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر نوبت دهی برای معاینه فنی خودروها به دو صورت اینترنتی و حضوری است و خودروهای تولید چهار سال قبل به بالا نیاز به اخذ معاینه فنی دارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به نشانی https://rajaeionlineres.qazvin.ir راه‌اندازی شده و با استفاده از این سامانه از تجمع خودروها در مرکز معاینه فنی جلوگیری می شود.
جهانگیری با بیان اینکه متقاضیان براساس وقت تعیین شده قبلی می توانند به مرکز مورد نظر مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز برای انجام معاینه فنی خودرو نیز شامل كارت مالكيت خودرو يا شناسنامه و يا برگ سبز خودرو، بيمه نامه خودرو (شخص ثالث) و  نامه واحد تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی قزوين جهت مينی بوس ها است
وی یادآور شد: این مرکز کاملاً به صورت مكانيزه فعاليت مي کند و به غير از تست آلايندگي، مركز مجهز به تست های سه گانه كه شامل تست لقی فرمان و كمك فنر و تست ترمزهای خودرو های سبك است.


پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط