دوشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

جهانگیری:

ایزولاتور چراغ راهنمایی تقاطع دادگستری نصب شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ایزولاتور چراغ راهنمایی تقاطع دادگستری با اعتبار 30میلیون تومان نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه نوسانات و قطعی برق موجب وارد آمدن خسارت به تجهیزات و قطعات چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر می شود پروژه نصب ایزولاتور برای 30 چراغ راهنمایی سطح شهر در دستورکار قرار گرفته است.
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی که چشمک زن شدن چراغ های راهنمایی ایجاد می کند، عنوان کرد: چشمک زن شدن چراغ ها علاوه بر تحمیل هزینه های بالای تعمیر و نگهداری به سازمان، نارضایتی عمومی را نیز به دنبال دارد زیرا با چشمک زن شدن چراغ، تقاطع قفل شده و احتمال وقوع تصادفات افزایش پیدا می کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این در حالی است که با نصب یک ایزولاتور در چراغ راهنمایی می توان از وقوع مشکلات مذکور جلوگیری کرد.
جهانگیری گفت: در این راستا چراغ راهنمایی تقاطع دادگستری با اعتبار 30میلیون تومان به ایزولاتور مجهز شد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷چراغ راهنمایی مستقر در تقاطع های سطح شهر از جمله چراغ راهنمایی تقاطع های معلم، مدنی-بابایی، میر داماد و معلم-سلیمانی به ایزولاتور مجهز شده و ۱۳چراغ راهنمایی نیز باقی مانده است.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط