سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

جهانگیری مطرح کرد

از مسدود کردن معابر برای عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تا احداث سرعتکاه در تعطیلات هفته گذشته

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه سازمان ما یک سازمان خدمات رسان است در ایام تعطیلات هفته گذشته مشغول خدمات رسانی به شهروندان بوده و اقدامات مختلفی از جمله احداث سرعتکاه را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا هفته گذشته به جز سازمان های خدمات رسان سایر نهادها و سازمان ها تعطیل بودند، فرصت خوبی پیش آمد تا سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به عنوان یک سازمان خدمات رسان بخشی از اقدامات ضروری را انجام دهد.


وی عنوان کرد: در این راستا به دلیل تقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی یکی از اقدامات انجام شده مسدود کردن کوچه ها و معابر منتهی به خیابان شهدا بود زیرا مرکز اصلی برگزاری مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی به ویژه نماز ظهر عاشورا در شهر قزوین، خیابان شهدا است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: احداث ۱۰رشته سرعتکاه در معابر حادثه خیز سطح شهر قزوین که پیش از این در کمیته ایمنی مصوب شده بود از دیگر اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر بوده است.


وی بیان کرد: بازدید و بررسی مسیرهای دوچرخه موجود و بررسی کارشناسی برای احداث مسیرهای جدید از دیگر اقدامات صورت گرفته در ایام تعطیلات هفته گذشته به شمار می رود.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در هفته های اخیر شاهد سرقت تجهیزات و سیستم روشنایی برخی از پل های هوایی سطح شهر بودیم.


جهانگیری افزود: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به دلیل اینکه جزو سازمان های خدمات رسان به شمار می رود در ایام تعطیلات هفته گذشته اقدام به تعمیر و ترمیم این تجهیزات ترافیکی کرد.


وی اضافه کرد: موارد سرقت شده شامل بخشی از تجهیزات، نرده ها و سیستم روشنایی پل های هوایی ارتش، ولیعصر ، بلوار جمهوری، بهارستان، شهید رجایی و باغ نشاط بود.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه پیمانکاران سازمان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند در ایام تعطیلات هفته گذشته با حداکثر سرعت ممکن اقدام به ترمیم پل های هوایی مذکور کردند.


جهانگیری بیان کرد: در حال حاضر نواقص پل های هوایی ارتش، ولیعصر، بلوار جمهوری و بهارستان به صورت کامل برطرف شده و ترمیم پل های هوایی باغ نشاط و شهید رجایی نیز در دست اقدام است.


وی با اشاره به اینکه آسانسور پل هوایی شهید بابایی مورد بازرسی قرار گرفت تا در صورت وجود نقص نسبت به رفع آن اقدام شود، تصریح کرد: تعمیر و نگهداری تابلوها و تنظیم چراغ های راهنمایی و رانندگی نیز به منظور اینکه خللی در ترافیک عبوری از معابر سطح شهر رخ ندهد از دیگر اقدامات صورت گرفته در ایام تعطیلات هفته گذشته بود.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: در این راستا۳اکیپ تعمیر و نگهداری تابلوهاو ملزومات ترافیکی و یک اکیپ برای تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی به صورت مستمر در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز بودند.


جهانگیری ادامه داد: همچنین تمام پارکینگ های سطح شهر با ظرفیت بیش از۳هزار فضای پارک در ایام تعطیلات یک هفته گذشته به صورت مستمر باز بوده و به خدمات لازم را به شهروندان عزیز ارائه کردند.


وی یادآور شد: اقدامات اولیه طراحی، ساخت و نصب ۸عدد تابلوی راهنمای مسیر که شامل ۳عدد تابلو در سه نقطه و ۵عدد تابلوی جانبی است نیز در این روزها انجام شد.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط