یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

جهانگیری خبر داد

بازسازی و تعمیر تجهیزات سرقت شده پل های هوایی سطح شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بخشی از سیستم روشنایی و نرده های پل های هوایی سطح شهر که مورد سرقت قرار گرفته بود ترمیم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: متأسفانه در هفته های اخیر شاهد سرقت تجهیزات سیستم روشنایی، دوربین های مداربسته و نرده های برخی از پل های هوایی سطح شهر بودیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به دلیل اینکه جزو سازمان های خدمات رسان به شمار می رود در ایام تعطیلات هفته گذشته اقدام به تعمیر و ترمیم این تجهیزات ترافیکی کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: موارد سرقت شده شامل بخشی از تجهیزات، نرده ها و سیستم روشنایی پل های هوایی ارتش، ولیعصر ، بلوار جمهوری، بهارستان، شهید رجایی و باغ نشاط بود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیمانکاران سازمان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند در ایام تعطیلات هفته گذشته با حداکثر سرعت ممکن اقدام به ترمیم پل های هوایی مذکور کردند.
وی یادآور شد: در حال حاضر نواقص پل های هوایی ارتش، ولیعصر، خیابان اسد آبادی و بهارستان به صورت کامل برطرف شده و ترمیم پل های هوایی باغ نشاط و شهید رجایی نیز در دست اقدام است.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط