شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

جهانگیری مطرح کرد

صرف ۹۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری ماهانه تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۹۰ میلیون تومان ماهیانه برای تعمیر و نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر هزینه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از محل های مصرف بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تعمیر و نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر است که بنا به دلایل مختلفی از جمله تصادف و سرقت دچار خسارت می شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ماهانه ۹۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر هزینه می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه سطح شهر قزوین به سه منطقه تقسیم می شود برای تعمیر و نگهداری هر منطقه یک پیمانکار در نظر گرفتیم بنابراین برای تعمیر نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی سطح شهر در مجموع سه پیمانکار مجرب داریم.
جهانگیری گفت: این ۹۰ میلیون تومان به جز هزینه خرید تابلوهای ترافیکی و سایر تجهیزات این حوزه است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت خرید تجهیزات ترافیکی چون تابلو، استوانه و گل میخ از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری این تجهیزات مساعدت لازم را با ما داشته باشند.
وی یادآور شد: قطع به یقین با همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری از تجهیزات ترافیکی می توانیم بودجه های اختصاص یافته به این سازمان را برای اجرای پروژه های جدید در سطح شهر هزینه کنیم.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط