8/2/2021

جهانگیری مطرح کرد

رنگ آمیزی ۹۰۰مترمربع از سرعتکاه های سطح شهر و نصب۲۰سرعتکاه جدید در ۴ماه نخست سال جاری

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۰مترمربع از سرعتکاه های سطح شهر رنگ آمیزی شده و حدود۲۰سرعتکاه جدید نیز بنا به درخواست های مردمی در سطح شهر احداث شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: احداث و رنگ آمیزی سرعتکاه ها در معابر سطح شهر نقش بسزایی در کنترل ترافیک عبوری از معابر و به تبع آن کاهش تصادف بین خودرو و عابرپیاده ایفا می کند.
وی عنوان کرد: براین اساس در نقاط پر تردد سطح شهر به ویژه معابر نزدیک به واحدهای مسکونی، ادارات و مراکز درمانی و خرید نسبت به احداث سرعتکاه ها اقدام می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به درخواست های مردمی و انجام بررسی ها و تأیید کارشناسان سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۰سرعتکاه جدید در معابر سطح شهر احداث شده و ۹۰۰مترمربع از سرعتکاه های سطح شهر نیز رنگ آمیزی شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: سرعتکاه های سطح شهر علاوه بر اینکه هر ساله در قالب ستادهای نوروز و مهر رنگ آمیزی می شود، در سایر ایام سال نیز در صورت نیاز نسبت به ترمیم رنگ آمیزي آن ها اقدام می کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه رنگ آمیزی ها در اثر تغییرات جوی و بارش نزولات آسمانی دستخوش تغییر قرار می گیرد، سعی می کنیم از رنگ های ترافیکی باکیفیت در رنگ آمیزی ها استفاده کنیم.
پایان پیام/



 

related images