7/24/2021

جهانگیری عنوان کرد

تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان مادر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش حجم خودروهای ورودی به میدان مادر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی این میدان، پروژه اصلاح هندسی این محدوده از شهر طراحی و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به حجم بالای خودروهای ورودی به میدان مادر و ایجاد گره های ترافیکی دراین میدان، اجرای پروژه اصلاح هندسی در این محور در دستورکار سازمان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: به این منظور پروژه اصلاح هندسی میدان مادر شامل اقدامات مختلفی از جمله احداث دوربرگردان در محدوده میدان و اصلاح جزایر عابرپیاده آن اجرا شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این پروژه حجم خودروهای ورودی به میدان مادر کاهش یافته و معضلات ترافیکی آن نیز تا حد زیادی برطرف شده است.
جهانگیری با اشاره به سایر پروژه های اصلاح هندسی پیش بینی شده برای سال جاری گفت: با بررسی میدانی صورت گرفته در مجموع15پروژه اصلاح هندسی کلی و جزیی برای سال جاری پیش بینی شده است که براساس اولویت بندی های انجام شده در مناطق مختلف سطح شهر قزوین اجرا می شود.
پایان پیام/

related images