7/20/2021

از ابتدای سال جاری تاکنون

بیش از ۵هزار و ۶۰۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی پذیرش شد

سعید جهانگیری، سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵هزار و ۶۷۰خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی پذیرش شده و کارت فنی برای آنان صادر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از عمده ترین مشکلاتی که با افزایش استفاده از خودرو رخ می دهد بحث ایمنی و تبعات زیست محیطی خودروها است زیرا ایمنی خودرو از مسایل ضروری است که باید همواره وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر وقوع تصادفات مختلف مسئولان ترافیکی را وادار به طراحی روش هایی برای بررسی میزان ایمنی خودروها کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز در این راستا مرکز معاینه فنی خودرو شهیدرجایی را راه اندازی کرده است.

جهانگیری گفت: در حال حاضر مرکز معاينه فني خودرو شهيد رجايي قزوين کاملاً به صورت مكانيزه فعاليت می کند و  مجهز به تست های سه گانه لقي فرمان، كمك فنر و تست ترمزهای خودرو های سبك است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵هزار و ۶۷۰ خوردو در مرکز معاینه فنی شهیدرجائی پذیرش شده و برای آن ها کارت معاینه فنی صادر شده است.

سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی اظهار کرد: از این تعداد مراجعه5100 دستگاه خودرو پس از طی کردن مراحل تست در مرحله اول برگه معاینه فنی دریافت کردند و570 تعداد خودرو نیز پس از رفع نقص مورد تأیید قرار گرفتند.

جهانگیری یادآور شد: داشتن گواهی معاینه فنی برای خوروهای با عمر ۴ سال به بالا ضروری است.

 

related images