دوشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

جهانگیری:

۶۰۰ مترمربع گذرعابرپیاده و سرعتکاه در سطح شهر رنگ آمیزی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۶۰۰ مترمربع گذر عرضی عابرپیاده و سرعتکاه در نقاط مختلف شهر با استفاده از رنگ دو جزیی ترافیکی رنگ آمیزی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: رنگ آمیزی گذرگاه های عرضی عابرپیاده در افزایش ایمنی تردد عابران پیاده نقش مهمی داشته و آمار تصادفات بین خودرو و عابرپیاده را کاهش می دهد.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، گذرگاه های عرضی عابرپیاده سطح شهر به صورت مرتب مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به ترمیم رنگ آمیزی آن ها اقدام می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین رنگ آمیزی سرعتکاه ها نیز در کاهش سرعت تردد خودروها مؤثر بوده و به تبع آن احتمال وقوع تصادف خودرو با عابرپیاده کاهش می یابد.
جهانگیری گفت: در این راستا ۶۰۰ مترمربع از گذرگاه های عرضی عابرپیاده و سرعتکاه در بلوار شهید بابایی، بلوار ۲۲بهمن مینودر و خیابان شهید انصاری با رنگ دو جزیی رنگ آمیزی شد.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای رنگ آمیزی ها و خط کشی ها از رنگ های ترافیکی باکیفیت استفاده می شود تا رنگ آمیزی ها در اثر بارش نزولات آسمانی مقاوم بوده و دیرتر نیاز به ترمیم پیدا کند.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط