یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۳

جهانگیری خبر داد

بررسی ۱۰۰مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷در سه ماهه نخست سال جاری

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۰مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷مورد رسیدگی قرار گرفت و اقدامات لازم مرتبط با این گزارشات انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه۱۳۷است.
وی عنوان کرد: شهروندان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در مورد حوزه حمل و نقل و ترافیک را از طریق این سامانه برای ما ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۰ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷به سازمان رسیده که همه ان ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
جهانگیری ضمن قدردانی از مساعدت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد: بی شک آگاهی از گزارشات مردمی در ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان مؤثر بوده و در اجرای پروژه های حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز اثرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی شهروندان از طریق سامانه۱۳۷از شهروندان عزیز قزوینی درخواست می کنیم همچنان نظرات و پیشنهادات خود را در مورد حوده حمل و نقل و ترافیک از طریق این سامانه در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم خدماتی را که در شأن این عزیزان است با بهترین کیفیت به آنان ارائه کنیم.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط