پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

جهانگیری خبر داد

نصب۱۰۰مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در بلوار اسدآبادی، میرعماد و شهید بابایی در سه ماهه نخست سال جاری

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در بلوارهای اسدآبادی و میرعماد و خیابان شهید بابایی نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر موجب هدایت رانندگان شده و موجب کاهش بار ترافیکی معابر و وقوع تصادفات رانندگی می شود.


وی عنوان کرد: براین اساس و با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته نصب 7عدد تابلوی راهنمای مسیر بلوارهای میرعماد و اسدآبادی و خیابان شهید بابایی در دستورکار سازمان قرار گرفت.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: مجموع متراژ سه عدد تابلوی راهنمای مسیر بلوار اسدآبادی حدود ۳۱مترمربع، متراژ تابلوهای راهنمای مسیر خیابان شهید بابایی نیز ۲۸مترمربع و تابلوی بلوار میرعماد نیز ۳۰مترمربع است.


جهانگیری خاطرنشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای طراحی، ساخت و نصب مجموع 7تابلوی مذکور حدود ۳۳۰ میلیون تومان شد.


وی یادآور شد: هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر به ازای هر مترمربع ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان است بنابراین از شهروندان عزیز تقاضا داریم در نگهداری از این تجهیزات ترافیکی مساعدت لازم را داشته باشند تا از این طریق هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر به مجموعه مدیریت شهری تحمیل شود.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط