6/14/2021

جهانگیری عنوان کرد

نصب 60 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در بلوار اسدآبادی و خیابان شهید بابایی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در بلوار اسدآبادی و خیابان شهید بابایی در مجموع 6 عدد تابلوی راهنمای مسیر به متراژ 60 مترمربع نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه وجود تابلوهای راهنمای مسیر در معابر سطح شهر موجب هدایت رانندگان شده و از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری می کند، همگام با توسعه فضاهای شهری و اجرای پروژه های اصلاح هندسی نسبت به طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر اقدام می شود.

وی عنوان کرد: در این راستا با نیازسنجی های صورت گرفته 6عدد تابلوی راهنمای مسیر به متراژ60 مترمربع در بلوار اسدآبادی و خیابان شهید بابایی نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با احتساب مبلغی حدود 5 میلیون تومان برای طراحی، ساخت و نصب هر متر مربع از تابلوهای راهنمای مسیر، برای 6تابلوی مذکور حدود 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر بالا است از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر مساعدت لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند تا با کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر بتوانیم پروژه های ترافیکی جدید را در سطح شهر اجرا کنیم.

پایان پیام/

 

related images