دوشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷

جهانگیری خبر داد

نصب تابلوی راهنمای مسیر در بلوار میرعماد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تابلوی راهنمای مسیر به متراژ۳۰مترمربع و اعتبار حدود۱۳۰ میلیون تومان در بلوار میرعماد (جنوب به شمال)قبل از میدان سرداران نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به نقش هدایت گری تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت رانندگان و به تبع آن جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی، آلودگی هوا و کاهش مدت زمان سفر و مصرف سوخت، بخشی از اعتبارات سازمان به تابلوهای راهنمای مسیر اختصاص می یابد.
وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته طراحی، ساخت و نصب یک عدد تابلوی راهنمای مسیر در بلوار میرعماد قبل از میدان سرداران در دستورکار سازمان قرار گرفت و اجرایی شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با احتساب ۴ میلیون و ۵۰۰هزارتومان اعتبار برای طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر برای تابلوی مذکور حدود۱۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: هزینه های ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در حال افزایش است بنابراین از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری از این تابلوها نهایت همکاری را با ما داشته باشند تا از این طریق هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر به مجموعه مدیریت شهری تحمیل شود.
پایان پیام/


 

تصاویر مرتبط