5/31/2021

جهانگیری خبر داد

رسیدگی به بیش از ۹۰گزارش مردمی رسیده به سازمان در ۲ ماه گذشته

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹5گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: سامانه۱۳۷یکی از آسان ترین و در دسترس ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود و شهروندان عزیز می توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه به اطلاع ما برسانند.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹5گزارش مردمی از طریق این سامانه به سازمان رسیده است و بیشترین آمار گزارشات مردمی مربوط به احداث سرعتگیر، تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی، ترمیم جداکننده های مسیر دوچرخه و اجرای خط کشی است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: تمام گزارشات مردمی رسیده به سازمان در اسرع وقت رسیدگی شده و اقدامات لازم برای آن ها انجام می شود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: البته برخی از پیشنهادات شهروندان که از طریق سامانه۱۳۷به ما می رسد نیاز به بررسی های بیشتر دارد بنابراین زمان بیشتری برای اجرای پروژه های در نظر گرفته شده براساس نظرات شهروندان نیاز است.
وی یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص پروژه ها و عملکرد سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین را از طریق سامانه۱۳۷در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به آنان ارائه دهیم.
پایان پیام/


 

related images