5/29/2021

جهانگیری:

تابلوهای راهنمای مسیر آسیب دیده در چهارشنبه سوری گذشته ترمیم و نظافت شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه به دلیل سهل انگاری برخی از شهروندان در روزهای پایانی سال گذشته شاهد آسیب به تابلوهای راهنمای مسیر بودیم، تابلوهای ۹۲محل از سطح شهر نظافت و ترمیم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: متأسفانه در روزهای پایانی هر سال به بهانه مراسم چهارشنبه سوری شاهد آسیب زدن به تجهیزات و تابلوهای ترافیکی از سوی برخی از شهروندان سهل انگار هستیم.
وی عنوان کرد: این سهل انگاری ها موجب تحمیل خسارات زیادی به مجموعه مدیریت شهری برای تعویض، ترمیم و نظافت تجهیزات و تابلوهای ترافیکی به مجموعه مدیریت شهری می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته نیز برخی از شهروندان سهل انگار با استفاده از ترقه و سایر وسایل آتش زا تابلوهای راهنمای مسیر سطح شهر را دچار آسیب کردند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در این میان برخی از تابلوهای راهنمای مسیر که شامل  تابلوهای۹۲محل از معابر سطح شهر بود و خوشبختانه به صورت کامل تخریب نشده بود، نظافت و ترمیم شد.
وی یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم از آسیب وارد کردن به تجهیزات و تابلوهای ترافیکی خودداری کنند زیرا تعویض و تعمیر این تجهیزات صرف هزینه های زیادی را می طلبی در حالی که می توان از همین اعتبارات برای اجرای پروژه های ترافیکی جدید استفاده کرد.
پایان پیام/

related images