5/26/2021

جهانگیری خبر داد

نصب ups در۵تقاطع سطح شهر برای جلوگیری از خاموشی چراغ های راهنمایی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به قطعی مکرر برق به منظور جلوگیری از خاموشی چراغ های راهنمایی۵ تقاطع مهم شهر، دستگاه upsدر این تقاطع ها نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یو پی اسUPS) ) دستگاهی است که با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را در زمان قطع برق تأمین می کند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه با افزایش دمای هوا و به تبع آن افزایش استفاده از انرژی برق برای راه اندازی وسایل سرمایشی با قطعی های مکرر برق روبرو هستیم باید تدابیر لازم برای جلوگیری از خاموشی چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر اندیشیده می شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس اقدامات لازم برای نصب ups  در ۵تقاطع مهم سطح شهر در دستورکار سازمان قرار گرفته و از این طریق می توان تا۲ساعت پس از قطعی برق شهری، چراغ های راهنمایی تقاطع ها را روشن نگهداشت زیرا ups قابلیت ذخیره انرژی برق برای مدت زمان ۲ساعت را دارد.
جهانگیری گفت: با نصبupsدر ۵ تقاطع ولیعصر، چهار راه فلسطین، محمد رسول الله، هشت بهشت (مدنی -شهید سلیمانی)و نسیم شمال - اقبالیه ضمن جلوگیری از خاموشی چراغ های راهنمایی مستقر در این تقاطع ها، از ایجاد گره ها و تداخلات ترافیکی در تقاطع های مذکور جلوگیری می شود.
وی با بیان اینکه برای تجهیز هر یک از این چراغ های راهنمایی به upsحدود  45میلیون تومان اعتبار نیاز است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین منابع مالی بتوانیم تعداد چراغ های راهنمایی تقاطع های بیشتری را به ups مجهز کنیم.
پایان پیام/

related images