شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

جهانگیری:

۶پروژه مناسب سازی در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته اجرای ۶پروژه مناسب سازی در منطقه سه شهرداری قزوین پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با آغاز سال نو تمام معابر سطح شهر به لحاظ مناسب و ایمن بودن برای تردد تمام شهروندان مورد بازبینی قرار گرفته است تا در صورت نیاز نسبت به اجرای پروژه های مناسب سازی و ایمن سازی در سطح شهر اقدام شود.
وی عنوان کرد: در این راستا ۶پروژه مناسب سازی در مطنقه سه شهرداری قزوین پیش بینی شده که در بلوارهای شهید صیادشیرازی، رزمندگان، غدیر، ۲۲بهمن، سیدالشهدا وشهید مطهری اجرا می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها نواقص معابر منطقه سه شهرداری قزوین به لحاظ تردد عموم شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان برطرف شده و شاهد تسهیل در تردد عابران پیاده در این محدوده از شهر خواهیم بود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: براساس اولویت بندی های مشخص شده نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام می شود و همواره سعی براین است که فضاهای عمومی سطح شهر برای تردد آسان و ایمن عموم شهروندان آماده باشد و امیدواریم در این زمینه توانسته باشیم رضایت شهروندان عزیز را فراهم کنیم.
پایان پیام/


 

تصاویر مرتبط