5/2/2021

جهانگیری خبر داد

پیش بینی اجرای ۱۰ پروژه مناسب سازی در منطقه یک شهرداری قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای تسهیل در تردد عابران پیاده به ویژه سالمندان و معلولان اجرای۱۰پروژه مناسب سازی در منطقه یک شهرداری قزوین در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: مناسب سازی معابر شهری برای استفاده عموم شهروندان یکی از موضوعات اساسی مجموعه مدیریت شهری و از شاخصه های سنجش عدالت به شمار می رود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت جامعه را شهروندان معلول و جانباز تشکیل می دهند، مناسب سازی معابر شهری برای تسهیل در تردد آنان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا نیازسنجی های لازم در منطقه یک شهرداری قزوین انجام شده و ۱۰پروژه مناسب سازی در این محدوده از شهر در نظر گرفته شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: این پروژه های مناسب سازی در خیابان های نادری جنوبی، انصاری، پیغمبریه، منتظری، راه آهن، مولوی، طالقانی، تهران قدیم، اصفهان و امام خمینی(ره)(حدفاصل مولوی تا اسدآبادی)اجرا می شود.
وی یادآور شد: با اجرای این پروژه ها ضمن افزایش ایمنی تردد عابران پیاده شاهد تسهیل در تردد عابران به ویژه معلولان، جانبازان و سالمندان خواهیم بود.
پایان پیام/

 

related images