4/27/2021

جهانگیری خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز ایمنی در حمل و نقل

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت روز ایمنی در حمل و نقل مسابقه نقاشی در دو رده سنی۴تا۷‌سال و ۸تا۱۵سال با محوریت موضوعات ترافیکی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور فرهنگ سازی در زمینه ایمنی در حمل و نقل و گرامیداشت این روز اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کردیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در شرایط شیوع بیماری کرونا قرار داریم، این مسابقه نقاشی به صورت غیرحضوری و از طریق ارسال آثار به صورت فایل به شماره واتساپ۰۹۳۰۲۳۳۴۷۳۳برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این مسابقه در دو رده سنی۴تا۷سال و ۸تا ۱۵سال برگزار شده و مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری است.
جهانگیری با اشاره به محورهای مسابقه نقاشی ایمنی در حمل و نقل خاطرنشان کرد: عابرپیاده، چراغ راهنمایی، کمربند ایمنی، دوچرخه سواری و مسیرهای دوچرخه موضوعات مسابقه نقاشی ایمنی در حمل و نقل است.

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ اعلام شده ارسال کنند و پس از بررسی آثار به سه اثر برگزیده در هر گروه جوایزی اهداء می شود.
پایان پیام/


 

related images