شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

جهانگیری مطرح کرد

صرف بیش از 50 میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ماهانه 50 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر هزینه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از محل های هزینه کرد بودجه سازمان، تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه است.
وی عنوان کرد: وقوع تصادفات رانندگی و برخورد خودروها به تجهیزات نصب شده در مسیرهای دوچرخه هزینه زیادی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تحمیل می کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از موارد شهروندان بدون توجه به تجهیزات نصب شده در مسیرهای دوچرخه، فاصله لازم با این تجهیزات را رعایت نکرده و با برخورد خودروها به این تجهیزات شاهد معیوب شدن آن ها هستیم.
جهانگیری گفت: در بسیاری از مسیرهای دوچرخه سطح شهر به منظور افزایش ایمنی دوچرخه سواران این مسیرها با استفاده از جداکننده های فلزی از مسیر سواره رو تفکیک شده است اما با برخورد خودروها به این جداکننده ها ناچار به تعویض انها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با این تفاسیر ماهانه 50 میلیون تومان از بودجه سازمان فقط برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه هزینه می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: اگر شهروندان عزیز در نگهداری از این تجهیزات با ما همکاری لازم را داشته باشند، این میزان بودجه را به جای صرف در تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه می توان برای احداث مسیرهای جدید دوچرخه هزینه کرد.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط