سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

جهانگیری:

۱۵۰عدد شابلون با رنگ دو جزیی در معابر شهر ترسیم شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۱۵۰ عدد شابلون های ترافیکی با استفاده از رنگ دو جزیی در سال گذشته در معابر سطح شهر ترسیم شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور درج عبارات نوشتاری روی آسفالت معابر اصولا از شابلون های ترافیکی استفاده می شود.
وی عنوان کرد: استفاده از شابلون ها درج عبارات را تسهیل می کند بنابراین در سال گذشته برای درج مواردی چون عابرپیاده، مسیر دوچرخه و مدرسه از شابلون های ترافیکی استفاده کردیم و در مجموع۱۵۰ عدد شابلون با استفاده از رنگ دو جزیی در معابر سطح شهر ترسیم شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این اقدام در افزایش دید و دقت رانندگان مؤثر بوده و موجب می شود در تنظیم سرعت تردد خود در نواحی مختلف شهری بهترین تصمیم گیری را داشته باشند.
جهانگیری با اشاره به اسامی برخی از خیابان هایی که ترسیم شابلون در آنها انجام شده است، تصریح کرد: شابلون های مذکور در مناطق مختلف شهر از جمله خیابان شهید بابایی مقابل مدرسه استعداد درخشان،خیابان هلال احمر مقابل دبیرستان پاسداران،بلوار شهید مدرس مقابل کتابخانه عارف و بلوار شهید انصاری قبل مسجد هفت درب و...... ترسیم شده است.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه رنگ شابلون نویسی ها نیز تحت تأثیر شرایط جوی تغییر می کند در صورت نیاز نسبت به ترمیم این شابلون نویسی ها اقدام می شود.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط