چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۵

جهانگیری خبر داد

سرقت تجهیزات و تابلوهای جاده نسیم شمال و اسماعیل آباد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تعدادی از تابلوها و تجهیزات ترافیکی جاده های نسیم شمال و اسماعیل آباد به سرقت رفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: متأسفانه در طول سال بخشی از تجهیزات ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر نصب شده در معابر مورد سرقت قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: این سرقت ها علاوه بر ضرر مالی که به سازمان حمل و نقل و ترافیک وارد می کند در ایجاد بار ترافیکی در معابر، وقوع تصادفات و ناایمن شدن معابر نقش مهمی دارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به تازگی نیز ۸تابلوی ۱.۵متری و ۳تابلوی سه متری در جاده اسماعیل آباد به سرقت رفته است.
جهانگیری گفت:همچنین در جاده نسیم شمال نیز ۳ عدد تابلو سه متری، بشکه ایمنی، تابلو ترافیکی، ۳۰تابلو ۴۰در۴۰ روی گاردریل و ۲۰تا تابلوی ۲۰ در ۶۰ روی گاردریل سرقت شده است.
وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تابلوها و تجهیزات ترافیکی حدود۵۰میلیون تومان بود و این فقط بخشی از سرقت های تجهیزات و تابلوهای ترافیکی معابر شهری به شمار می رود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: سالانه بخش قابل توجهی از تجهیزات ترافیکی به شرقت رفته و خسارات مالی زیادی از این طریق به سازمان تحمیل می شود.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط