سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

جهانگیری:

حدود 250 کیلومتر خط کشی طولی در سال گذشته انجام شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته با توجه به اولویت بندی های صورت گرفته حدود250کیلومتر خط کشی طولی در معابر سطح شهر قزوین انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: اجرای خط کشی های طولی در معابر شهری موجب انتظام بخشی به تردد خودروها شده و این امر نیز به سهم خود در کاهش آمار تصادفات رانندگی مؤثر است.
وی عنوان کرد: براین اساس به محض کم رنگ شدن خط کشی های طولی معابر به ویژه معابری که به لحاظ تردد خودروها مهم تر بوده و حجم تردد در آنها بیشتر است، نسبت به ترمیم آن اقدام می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال گذشته حدود 250کیلومتر خط کشی طولی با استفاده از رنگ های ترافیکی باکیفیت در معابر سطح شهر قزوین انجام شد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: تغییرات جوی و بارش نزولات آسمانی در کنار تردد خودروها موجب از بین رفتن خط کشی های معابر می شود بنابراین در بازه های زمانی مشخص باید نسبت به ترمیم این خط کشی ها اقدام شود.
وی یادآور شد: براین اساس به طور متوسط هر ساله در دو بازه زمانی شهریور و اسفند ماه در قالب ستادهای مهر و نوروز نسبت به خط کشی معابر اقدام می کنیم.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط