چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

جهانگیری:

دریافت و رسیدگی به بیش از ۵۰۰ گزارش مردمی در سال گذشته

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته ۵۲۰ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷به سازمان رسیده که ضمن رسیدگی به تمام این گزارشات اقدامات اجرایی لازم برای۵۰۰ مورد آن انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: سامانه ۱۳۷ در دسترس ترین و آسان ترین راه ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است.
وی عنوان کرد: شهروندان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین را از طریق این سامانه به ما گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۵۲۰گزارش مردمی مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به دست ما رسید که تمام این گزارش ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
جهانگیری گفت: از مجموع گزارشات مردمی رسیده به سازمان برای ۵۰۰ مورد آن اقدامات اجرایی لازم انجام شده و ۲۰مورد باقی مانده نیاز به زمان بیشتری دارد و در دستورکار سازمان قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: عمده موضوعات گزارش شده از سوی شهروندان از طریق سامانه۱۳۷ مربوط به مواردی از قبیل نصب و رنگ آمیزی سرعتکاه های آسفالتی، تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی و خط کشی معابر است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان عزیز قزوینی می توانند با ارائه گزارش ها، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک از طریق سامانه۱۳۷ ما را در خدمت رسانی مطلوب تر یاری کنند.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط