3/16/2021

جهانگیری مطرح کرد

دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان از طریق سامانه پیامکی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۰۷۸ برای دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان عزیز در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند گزارشات خود را از این طریق نیز با ما در میان بگذارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در خصوص حوزه حمل و نقل و ترافیک از راه های مختلفی میسر است که آسان ترین آن ها سامانه۱۳۷و سامانه پیامکی است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برای برخی از شهروندان ارسال پیامک به منظور ارائه انتقادات و پیشنهادات آسان تر است، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۰۷۸بدین منظور در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این سامانه پیامکی برای دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در زمینه های مختلف ترافیکی  از جمله مسیرهای دوچرخه و پارکینگ ها در نظر گرفته شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در آستانه نوروز می توانند هر گونه تخلفی که در حوزه های مختلف حمل و نقل و ترافیک مشاهده می کنند را از طریق این سامانه با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
پایان پیام/

 

related images