3/7/2021

جهانگیری خبر داد

تکمیل و بهره برداری از پروژه ایمن سازی برخی از معابر سطح شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پس از انجام بررسی های لازم اجرای پروژه ایمن سازی برای معابر شهید ثالث، توحید، شهید مدنی و بلوار آزادگان در دستورکار سازمان قرار گرفت و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ایمن سازی معابر شهری در افزایش ایمنی تردد عابران پیاده نقش کلیدی دارد بنابراین افزایش ضریب ایمنی معابر یکی از اولویت های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.
وی عنوان کرد: به این منظور معابر سطح شهر به صورت دوره ای بررسی شده و در صورت نیاز نسبت به طراحی و اجرای پروژه ایمن سازی برای معابر با ضریب ایمنی کم اقدام می کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا پروژه ایمن سازی برای خیابان های شهید مدنی، شهید ثالث و توحید، کوچه های علمدار، ذوالقدر و صبح در بلوار آزادگان (غیاث آباد) طراحی و اجرا شد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل نصب و رنگ آمیزی سرعت گیرهای آسفالتی و تابلوهای ترافیکی بود که در حال حاضر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
وی یادآور شد: انتظار می رود با توجه به افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده در معابر مذکور که از طریق اجرای پروژه ایمن سازی محقق شده است شاهد تردد ایمن تر عابران پیاده باشیم.
پایان پیام/

related images