یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

جهانگیری مطرح کرد

صرف حدود50میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به طور متوسط هر ماه حدود 50میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر هزینه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به دلیل عدم همکاری شهروندان در حفاظت از تجهیزات مسیرهای دوچرخه، تعمیر و نگهداری این مسیرها یکی از کارهای هزینه بر سازمان به شمار می رود.
وی عنوان کرد: وقوع تصادفات رانندگی آسیب های جدی به تجهیزات ترافیکی نصب شده در مسیرهای دوچرخه وارد می کند و ناچار به تعویض این تجهیزات هستیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده ۹۰درصد آسیب های وارد شده به تجهیزات نصب شده در مسیرهای دوچرخه به دلیل وقوع تصادفات رانندگی ناشی از بی احتیاطی رانندگان است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: به طور متوسط هر ماه حدود50میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه هزینه می شود که این مبالغ اصولا برای تعمیر و تعویض جداکننده های فلزی هزینه می شود.
وی یادآور شد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم هنگام رانندگی در سطح شهر با رعایت قوانین ترافیکی و حرکت با سرعت مطمئنه مانع برخورد خودرو با جداکننده های فلزی مسیرهای دوچرخه شده و از وارد آوردن خسارت به این تجهیزات خودداری کنند.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط