شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

جهانگیری خبر داد

بهره برداری از پارکینگ شیرمحمدی در آستانه نوروز۱۴۰۰

سعیدجهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پارکینگ شیرمحمدی با 1500 متر مربع با همکاری بخش خصوصی و نظارت سازمان ترافیک به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود پارکینگ های عمومی در سطح شهر به دلیل تسهیل در پارک خودروها بسیار حایزاهمیت است بنابراین احداث پارکینگ های عمومی با همکاری بخش خصوصی یکی از دستورکارهای سازمان به شمار می رود.
وی عنوان کرد: در این راستا در روزهای پایانی سال پارکینگ شیرمحمدی با مساحت حدود 1500 مترمربع به بهره برداری رسید.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این پارکینگ در خیابان طالقانی واقع شده و به دلیل جانمایی مناسب آن می تواند با ارائه خدمات به شهروندان عزیز بخش قابل توجهی از ترافیک هسته مرکزی شهر را ساماندهی کند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: توقف طولانی مدت خودروها در حاشیه معابر باعث ایجاد گره های ترافیکی در معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر می شود بنابراین احداث پارکینگ های عمومی در این محدوده ها در کاهش بار ترافیکی معابر تأثیر بسزایی دارد.
وی یادآور شد: این پارکینگ عمومی نیز مانند سایر پارکینگ های عمومی سطح شهر که با همکاری بخش خصوصی احدات شده است، تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین فعالیت می کند.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط