چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

جهانگیری عنوان کرد

برخورداری اکثر معابر شهر از فضای پارک حاشیه ای

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان بیشتر معابر سطح شهر از فضای پارک حاشیه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود پارکینگ های حاشیه ای به دلیل نقشی که در نظم دهی به توقف خودروها در حاشیه معابر و تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای دارد در رفاه حال شهروندان مؤثر است.
وی عنوان کرد: در این راستا سعی کردیم در بیشتر معابر به ویژه معابر هسته مرکزی شهر که با حجم بالای تردد خودروها روبرو است، پارکینگ حاشیه ای احداث کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر در خیابان های خیام، شهرداری، عدل، فردوسی، سعدی، نادری، سپه، فلسطین، مدرس، بوعلی و بلوار آیت الله خامنه ای پارکینگ حاشیه ای وجود دارد و طرح کارت پارک در تمام این معابر اجرا می شود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در مجموع ۲هزار و 8۰۰ فضای پارک حاشیه ای در طرح کارت پارک داریم که نیم ساعت اول استفاده از این فضاهای پارک رایگان است.
وی گفت: استفاده از خدمات پارکینگ های حاشیه ای از طریق شارژ پلاک خودرو  میسر شده و از این طریق از دست به دست شدن پول نقد که در شرایط کرونایی فعلی می تواند منبع آلودگی باشد، جلوگیری می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورتی که قصد توقف در حاشیه معابر به مدت طولانی را دارند برای رفاه حال سایر شهروندان از خدمات سایر پارکینگ های عمومی شهرداری استفاده کنند.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط