1/27/2021

جهانگیری:

۱۵کیلومتر از مسیرهای دوچرخه سطح شهر به جداکننده فلزی مجهز است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از مجموع50 کیلومتر مسیر دوچرخه احداث شده در سطح شهر ۱۵کیلومتر از این مسیرهای دوچرخه به جداکننده فلزی مجهز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تمام مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر که طراحی و اجرای آن براساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین انجام شده، بلافاصله پس از احداث ایمن سازی شده است.

وی عنوان کرد: در این میان مسیرهای دوچرخه ای که در بخشی از مسیر سواره رو احداث شده است برای تفکیک این مسیرها از سواره رو باید با جداکننده های فلزی استفاده می شد بنابراین برای این مسیرها از جداکننده های فلزی استفاده کردیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: استفاده از جداکننده های فلزی برای این نوع از مسیرهای دوچرخه مانع ورود خودروها به مسیر دوچرخه شده و به تبع آن از وقوع تصادف بین دوچرخه سوار و خودرو جلوگیری می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از مجموع 50کیلومتر مسیر دوچرخه احداث شده در سطح شهر ۱۵ کیلومتر آن به دلیل قرار گرفتن در بخشی از معبر اصلی با جداکننده فلزی تفکیک و ایمن سازی شده است.

پایان پیام/

related images