12/28/2020

جهانگیری عنوان کرد

پیشرفت ۵۰درصدی پروژه نرده گذاری رفوژ میانی بلوار امام علی(ع)

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه نرده گذاری رفوژ میانی بلور امام علی(ع) به متراژ 300 متربا پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تردد غیرمجاز عابران پیاده ار عرض معابر خطرآفرین بوده و در بسیاری از موارد منجر به وقوع تصادفات جرحی و حتی فوتی می شود.
وی عنوان کرد: بلوار امام علی(ع) نیز از جمله معابری بود که تردد غیرمجاز عابران پیاده از عرض این معبر موجب وقوع تصادف می شد بنابراین با بررسی های صورت گرفته، پروژه نرده گذاری برای این معبر تعریف شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این پروژه از تردد عابران پیاده از عرض معابر پرخطر جلوگیری شده و به تبع آن آمار تصادفات درون شهری کاهش پیدا می کند.
جهانگیری گفت: به منظور حذف ترددهای غیرمجاز عابران پیاده در ضلع جنوبی پل امام علی (ع) پروژه نصب نرده در رفوژ میانی این بلوار به طول300 متر در دستورکار سازمان قرار گرفته که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هر سال به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی طبیعی است که مدت زمان اجرای پروژه های ترافیکی نیز طولانی تر شود اما همواره سعی داریم پروژه های ترافیکی را در اسرع وقت تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.
پایان پیام/
 

related images