سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۲

جهانگیری عنوان کرد

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تأمین ایمنی تردد دوچرخه سواران، عبور موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تأمین ایمنی تردد دوچرخه سواران در مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر بسیار حائزاهمیت است.


وی عنوان کرد: در این راستا با استفاده از تجهیزات ترافیکی مانند جداکننده فلزی و استوانه ایمنی و خط کشی مسیرهای دوچرخه را از مسیر حرکت خودروها و موتورسیکلت ها تفکیک کردیم.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر با استفاده از روش های مختلف ایمن سازی شده است.


جهانگیری گفت: ورود موتورسیکلت ها به مسیرهای دوچرخه می تواند ایمنی تردد دوچرخه سواران را متخل کرده و حتی خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: براین اساس با همکاری پلیس دوچرخه سوار و نصب بنرهای آموزشی در مسیرهای دوچرخه سطح شهر ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای دوچرخه را به شهروندان هشدار می دهیم.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد:شهروندان موتورسیکلت سوار هم باید ضمن رعایت قوانین تردد در معابر شهری از ورود به مسیرهای دوچرخه خودداری کنند تا سلامت آن ها و دوچرخه سواران حفظ شود.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط