سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۰۴

جهانگیری:

مسیر دوچرخه بلوار میرعماد طراحی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ادامه احداث مسیرهای دوچرخه در سطح شهر، مسیر دوچرخه بلوار میرعماد طراحی شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: احداث مسیر دوچرخه در بیشتر معابر سطح شهر در طرح جامع ترافیک شهر قزوین در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: براساس این طرح مسیرهای دوچرخه سطح شهر باید به گونه ای احداث شود که شاهد وجود یک رینگ دوچرخه سواری در سطح شهر باشیم و تمام مسیرها بهم مرتبط باشد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ادامه اجرای بخش احداث مسیر دوچرخه طرح جامع ترافیک شهر قزوین، مسیر دوچرخه بلوار میرعماد به طول۱.۵کیلومتر و عرض ۱.۵متر طراحی شده است.
جهانگیری گفت: مسیر دوچرخه مذکور برای سمت غربی بلوار میرعماد حدفاصل میدان سرادان تا میدان میرعماد طراح شده که بخشی از مسیر در پیاده رو و بخشی نیز در معبر سواره رو است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: هدف از طراحی و اجرای این طرح نیز اتصال و ادامه مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی از میدان سرادان تا میدان میرعماد است.

تصاویر مرتبط