دوشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۰۳

جهانگیری عنوان کرد

ایمن سازی معابر مقابل بیمارستان شهید رجائی،دبیرستان های پاسداران ،استعدادهای درخشان و شهید جوادی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد بیماران و دانش آموزان، معابر مقابل دبیرستان پاسداران در خیابان هلال احمر دبیرستان استعدادهای درخشان خیابان در شهید بابایی، دبیرستان شهید جوادی در خیابان راه آهن و بیمارستان شهید رجایی واقع در خیابان پادگان ایمن سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به تردد مداوم  بیماران ودانش آموزان معابر مقابل بیمارستان و مدارس، ایمن سازی این معابر بسیار حایزاهمیت است.


وی عنوان کرد: براین اساس ایمن سازی معابر مقابل بیمارستان شهید رجایی، دبیرستان های پاسداران ،استعداد درخشان و شهید جوادی در دستورکار سازمان قرار گرفت و اجرایی شد.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: اجرای شابلون های نوشتاری، خط کشی گذرگاه عابرپیاده، رنگ آمیزی سرعتگیرهای آسفالتی،نصب علایم و ملزومات ترافیکی در خیابان های پادگان ،شهید بابایی، هلال احمر و راه آهن که بیمارستان و مدارس مذکور در آن ها واقع شده است، انجام شد.


جهانگیری خاطرنشان کرد:انجام این اقدامات ایمنی تردد دانش آموزان را در معابر مذکور به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و با هشدار به رانندگان و کاهش سرعت تردد آنها در این محورها احتمال تصادفات نیز در این معابر کم می شود.


وی یادآور شد: همچنین سایر عابران پیاده که از این معابر تردد می کنند به دلیل ایمن بودن معابر به لحاظ ترافیکی از ضریب ایمنی بالاتری برای عبور و مرور برخوردار هستند.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط