چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۱

جهانگیری:

۳۵مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در فاز دو جاده نسیم شمال نصب می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پس از اتمام عملیات عمرانی فاز دو نسیم شمال۳۵مترمربع تابلوی راهنمای مسیر این محور در سه محل نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود تابلوهای راهنمای مسیر در معابر نقش کلیدی در هدایت جریان ترافیکی و رانندگان ایفا می کند و این مهم در معابر ورودی شهر از اهمیت دوچندانی برخوردار است.


وی عنوان کرد: تابلوهای راهنمای مسیر جاده نسیم شمال نیز که یکی از مبادی ورودی شهر قزوین به شمار می رود، اهمیت بسیار زیادی دارد.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه عمرانی بهسازی جاده نسیم شمال و جمع آوری تجهیزات ترافیکی این محور، به محض اتمام عملیات عمرانی فاز دو جاده نسیم شمال نسبت به نصب تابلوهای راهنمای مسیر این محور اقدام می کنیم.


جهانگیری خاطرنشان کرد: در محدوده فاز دو پروژه جاده نسیم شمال ۳۵ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سه محل نصب می شود.


وی یادآور شد: با توجه به هزینه بر بودن طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و حتی تعمیر این تابلوها از شهروندان عزیز تقاضا داریم از آسیب رساندن به تابلوها خودداری کنند تا هزینه ای که باید برای تعمیر و نگهداری این تجهیزات ترافیکی صرف شود برای اجرای پروژه های جدید در حوزه ترافیک هزینه شود.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط