یکشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۸

جهانگیری عنوان کرد

استقبال شهروندان از مسابقه نقاشی و عکاسی ترافیکی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه حمل و نقل و ترافیک مسابقه عکاسی و نقاشی برای شهروندان برگزار شد که شاهد استقبال بی نظیر شهروندان بودیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: اجرای برنامه های فرهنگی برای شهروندان به ویژه کودکان در ارتقا فرهنگ ترافیکی بین شهروندان نقش مهمی ایفا می کند.

وی عنوان کرد: در این راستا مسابقه نقاشی و عکاسی ترافیکی برای شهروندان در نظر گرفتیم که استقبال بسیار خوبی از این طرح شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا سعی کردیم به نوعی این موضوع را با حوزه ترافیک ارتباط داده و محورهای برگزاری مسابقه را نیز بر این اساس تعیین کنیم بنابراین برای هر یک از این مسابقات موضوعاتی در نظر گرفته شد.

جهانگیری با اشاره به محورهای مسابقه عکاسی با موبایل با موضوع "مهر و ترافیک"گفت: دوچرخه سواری و کرونا، مسیرهای ایمن دوچرخه، عابرپیاده و رعایت فاصله اجتماعی، ترافیک و محیط زیست و عابران پیاده قانون مدار محورهای مسابقه عکاسی با موبایل مهر و ترافیک را شامل می شد.

وی افزود: همچنین موضوعات در نظر گرفته شده برای این مسابقه نقاشی مواردی شامل ماسک ها و آدم ها، شهر من بدون کرونا، دوچرخه سواری و کرونا و.... بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا ۱۳آبان فرصت داشتند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند و در حال حاضر آثار شرکت کنندگان جمع آوری شده و در مرحله جمع بندی آثار رسیده به سازمان هستیم

جهانگیری اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی از این برنامه های فرهنگی انجام شد و برگزیدگان مسابقه نقاشی و مسابقه عکاسی "مهر و ترافیک" ۲۶آذر ماه همزمان با روز حمل و نقل جوایز خود را دریافت می کنند.

تصاویر مرتبط