شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۷

جهانگیری خبر داد

نصب۷تابلو و ۹بنر برای انحراف ترافیکی محدوده کارگاهی جاده نسیم شمال

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به انسداد فاز دوم پروژه نسیم شمال به منظور انحراف ترافیکی محدود کارگاهی ۷تابلوی راهنمای مسیر و ۹بنر در این محدوده نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین جهانگیری گفت: فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال توسط معاونت عمرانی در حال اجراست بنابراین مسیر مذکور مسدود شده و مسیرهای جایگزین معرفی شده است.


وی عنوان کرد: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و بنرهای معرفی کننده مسیر جایگزین جاده نسیم شمال برای انحراف ترافیکی محدود کارگاهی پروژه برعهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بدین منظور ۷ تابلوی راهنمای مسیر و ۹بنر طراحی، ساخته و نصب شده است.


جهانگیری خاطرنشان کرد:۶ تابلوی راهنمای مسیر در جاده بویین زهرا به سمت قزوین و یک تابلو نیز در جاده تاکستان به سمت قزوین نصب شد.


وی یادآور شد: پس از تکمیل و بهره برداری از این پروژه، تابلوهای معرفی کننده مسیرهای جایگزین برداشته شده و تابلوهای اصلی مسیر مذکور نصب می شود.


پایان پیام /

 

تصاویر مرتبط