10/31/2020

جهانگیری

گاردریل های فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال جمع آوری شده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور اجرای عملیات عمرانی پروژه بهسازی جاده نسیم شمال، گاردریل های فاز دوم این پروژه به متراژ۲هزار و ۵۰۰ متر جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه بخش ترافیکی پروژه بهسازی جاده نسیم شمال برعهده این سازمان قرار گرفته است، به منظور اجرای عملیات عمرانی نیاز بود گاردریل های کنار جاده متناسب با اجرای پروژه جمع آوری و مجددا نصب شود.
وی عنوان کرد: در این راستا براساس میزان پیشرفت فیزیکی پروژه عمرانی، گاردریل های فاز نخست پروژه که پیش از این جمع آوری شده بود در حال نصب بوده و از پیشرفت فیزیکی ۴۵درصدی برخوردار است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی فاز دوم پروژه آغاز شده است بنابراین گاردریل های این قسمت نیز جمع آوری شده تا پس از اجرای عملیات عمرانی مجددا نصب شود.
جهانگیری گفت: فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال تقاطع اقبالیه تا میدان خلیج فارس است و گاردریل های این قسمت به منظور ترمیم و رنگ آمیزی پس از جمع آوری به انبار انتقال پیدا کرده است تا بعد از اتمام پروژه عمرانی دوباره نصب شود.
وی یادآور شد: متراژ گاردریل های فاز دوم پروژه بهسازی جاده نسیم شمال ۲هزار و ۵۰۰متر است.
پایان پیام/

related images