10/19/2020

جهانگیری عنوان کرد

طراحی و نصب ۱۷۰مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در ۶ماهه اول سال

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۷۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در پل یادگار امام(ره)، میدان های نصر، ۲۲بهمن، فلکه اول و دوم کوثر نصب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر به دلیل نقش مهمی که این تابلوها در حوزه حمل و نقل و ترافیک ایفا می کند، جزو پروژه های ادامه دار سازمان به شمار می رود.


وی عنوان کرد: در این راستا در نیمه نخست سال جاری با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته ۱۷۰مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در پل یادگار امام، میدان های نصر و ۲۲بهمن، فلکه های اول ودوم کوثر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: وجود این تابلوها در هدایت رانندگان به ویژه مسافرانی که وارد شهر می شوند، نقش کلیدی ایفا می کند زیرا با هدایت صحیح رانندگان مانع بروز گره های ترافیکی در سطح شهر می شود.


جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طراحی، ساخت و نصب هر مترمربع تابلوی راهنمای مسیر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان هزینه به سازمان تحمیل می کند، از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری این تجهیزات ترافیکی با مجموعه مدیریت شهری مساعدت کنند.
پایان پیام /

 

related images