10/18/2020

جهانگیری خبر داد

بهره برداری از رمپ جنوب غربی پل یادگار امام(ره)

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به تکمیل علایم گذاری و ایمن سازی ضلع جنوب غربی رمپ پل یادگار امام (ره)که توسط معاومت فنی و عمرانی شهرداری قزوین احداث شده است، این محور به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از وظایف این سازمان ایمن سازی مسیرهای شهری توسعه یافته و پروژه های ترافیکی جدیدالاحداث است.
وی عنوان کرد: براین اساس پس از احداث پل یادگار امام(ره) توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین، ایمن سازی و علایم گذاری این پل برعهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور ایمن سازی این محور اقداماتی از قبیل خط کشی، نصب گاردریل، نصب تابلوی راهنمای مسیر و علایم راهنمایی و رانندگی انجام گرفت تا محور مذکور قابلیت تردد خودرو را داشته باشد.
جهانگیری گفت: با اقدامات انجام شده در رمپ جنوب غربی پل یادگار امام(ره)، این محور در حال حاضر آماده بهره برداری است و خودروها بدون هیچ مشکلی می توانند در این مسیر تردد کنند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین براساس وظایفی که برعهده گرفته است همواره آمادگی دارد تا با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب اقدامات مناسب سازی و ایمن سازی را برای پروژه های عمرانی اجرا شده در سطح شهر انجام دهد.
پایان پیام

related images