10/14/2020

جهانگیری عنوان کرد

صرف بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی سطح شهر هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود چراغ های راهنمایی در تقاطع ها نقش کلیدی در انتظام بخشی به تردد خودروها در این محدوده ها دارد به گونه ای که با عدم فعالیت حتی یک چراغ راهنمایی در تقاطع شاهد بروز مشکلات ترافیکی متعدد و یا حتی تصادف خواهیم بود.
وی عنوان کرد: اهمیت سالم بودن چراغ های راهنمایی ایجاب می کند به صورت دوره ای و مستمر این تجهیزات ترافیکی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود نقص نسبت به تعمیر آن اقدام کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از جمله عواملی که موجب بروز نقص در چراغ های راهنمایی می شود نفوذ رطوبت، موش خوردگی و چشمک زن شدن چراغ ها است که هر یک از این موارد مشکلاتی را در روند عملکرد چراغ راهنمایی ایجاد کرده و به تبع آن موجب اختلال در تردد خودروها در تقاطع های سطح شهر می شود.
جهانگیری خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات رخ داده برای چراغ های راهنمایی نسبت به تعمیر و نگهداری مستمر این چراغ ها اقدام می شود تا بتوانیم خدمات باکیفیت تری را با مشکلات کمتری به شهروندان عزیز ارایه دهیم.
وی یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز یکـمیلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تعمیر ونگهداری چراغ های راهنمایی سطح شهر هزینه شده است.
پایان پیام/

related images