10/12/2020

در ۶ماهه نخست سال جاری

بیش از یک میلیاردتومان برای تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی هزینه شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تابلوهای ترافیکی یکی از تجهیزات ضروری در حوزه حمل و نقل و ترافیک به شمار می رود چرا که وجود این تجهیزات در معابر تأثیر بسزایی در انتظام بخشی به تردد خودروها و به تبع آن کاهش بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات دارد.
وی عنوان کرد: همواره عوامل متعددی از قبیل تخریب به وسیله استفاده از مواد محترقه در ایام منتهی به چهارشنبه سوری، سرقت و تصادفات رانندگی موجب وارد آمدن خسارت به این تجهیزات ترافیکی می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس بخشی از بودجه سازمان باید برای تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی موجود در سطح شهر هزینه شود.
جهانگیری گفت: در شش ماهه نخست سال جاری نیزبیش از یک میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی سطح شهر هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بر بودن تعمیر و تعویض تابلوهای ترافیکی از شهروندان عزیز تقاضا داریم در نگهداری از این تجهیزات ترافیکی نهایت همکاری را با ما داشته باشند.
پایان پیام/

 

related images