شنبه ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

جهانگیری خبر داد

نصب40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت 80فضای پارک در 3ماه گذشته

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس نیازسنجی های صورت گرفته 40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت 80 فضای پارک در سه ماه گذشته در سطح شهر نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین جهانگیری گفت: براساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین ترویج استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری یکی از برنامه های اولویت دار سازمان به شمار می رود.


وی عنوان کرد: در این راستا اقدامات متنوعی از قبیل اجرای پروژه های ترافیکی و برنامه های فرهنگی در دستورکار سازمان قرار گرفته است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: احداث مسیرهای دوچرخه و ایمن سازی این مسیرها از جمله اقدامات عمرانی و برپایی همایش های دوچرخه سواری و تئاتر از اقدامات فرهنگی قابل اجرا در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به شمار می رود.


جهانگیری گفت: همچنین به منظور پارک ایمن دوچرخه ها توسط شهروندان در نقاط مختلف شهر، ایستگاه های دوچرخه در نقاط مختلف شهر با اولویت مراکز اداری، مذهبی و تاریخی نصب می شود.


وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته40 ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت80 فضای پارک در نقاط مختلف شهر از جمله مقابل بانک شهر خیابان شهید بابایی، انتهای بازار، روبروی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روبروی دانشگاه نیروی انتظامی  و.....نصب شده است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: با نصب ایستگاه های دوچرخه شهروندان علاقمند به دوچرخه سواری در معابر سطح شهر می توانند با خیالی آسوده دوچرخه های خود را در این ایستگاه ها پارک کنند.
 

تصاویر مرتبط