8/10/2020

جهانگیری عنوان کرد

بهره برداری از پروژه مناسب سازی و ایمن سازی تقاطع مطهری -سلیمانی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه مناسب سازی و ایمن سازی گذرعابرپیاده تقاطع بلوار شهید مطهری-شهید سلیمانی تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: پروژه های مناسب سازی و ایمن سازی گذرگاه های عابرپیاده معابر سطح شهر در راستای ایمن سازی تردد عابران پیاده از عرض معابر اجرا می شود.


وی عنوان کرد: براین اساس پروژه مناسب سازی و ایمن سازی گذرگاه عابرپیاده تقاطع بلوار شهید سلیمانی-شهید مطهری تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این پروژه که شامل عملیات عمرانی از قبیل خاکبرداری، جدولگذاری و آسفالت بود با هدف ایمن سازی عبور عابران پیاده، کاهش تصادفات بین خودرو و عابرپیاده و هدایت جریان ترافیک اجرا شده است.


جهانگیری خاطرنشان کرد: همچنین به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده از عرض این تقاطع احداث جان پناه عابرپیاده نیز در این تقاطع نیز در دستورکار قرار دارد.


وی یادآور شد: جان پناه عابرپیاده به صورت معمول در معابری که عرض زیادی دارند، ایجاد می شود تا عابران پیاده به ویژه معلولان، جانبازان و سالمندان بتوانند راحت تر و ایمن تر از عرض معبر عبور کنند.
پایان پیام/


 

related images