8/4/2020

جهانگیری خبر داد

ساماندهی پارک حاشیه ای وایمن سازی و آرام سازی جریان ترافیک در خیابان کوثر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی پارک حاشیه ای و آرام سازی و ایمن سازی جریان ترافیک در خیابان کوثر بلوک های بتنی و ایمن سازی در این معبر مستقر شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه پارک حاشیه ای در خیابان کوثر مقابل بیمارستان کوثر ممنوع بود اما برخی از شهروندان بی توجه برای مراجعه به اداره های برق و سازمان تامین اجتماعی  اقدام به پارک خودرو در معبر مذکور می کردند.

وی عنوان کرد: با پارک خودروها در خیابان کوثر تردد سایر خوردوها به ویژه آمبولانس ها در این معبر با مشکلات زیادی مواجه می شد که در برخی از موارد می توانست خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور محدود کردن پارک خودروها در حاشیه خیابان کوثر اقدام به استقرار بلوک های بتنی و ایمن سازی  در این معبر کردیم تا ضمن ساماندهی پارک حاشیه ای، جریان ترافیک عبوری از این معبر نیز روان سازی شده و از بی نظمی و پارک خودرو جلوگیری شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه که مانع توقف خودروها در خیابان کوثر می شود، ترافیک عبوری از معبر مذکور روان سازی شده و خودروهای عبوری به ویژه آمبولانس ها در تردد از خیابان کوثر مشکلی پیدا نمی کنند.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در معابری که توقف ممنوع است به ویژه معابری که منتهی به مراکز درمانی می شود، به هیچ عنوان خودروی خود را پارک نکنند زیرا در برخی از موارد امکان دارد این پارک غیرقانونی مشکلات جبران ناپذیری را برای سایرین به وجود آورد.

related images