7/2/2020

جهانگیری خبر داد

تخصیص شماره اختصاصی برای رسیدگی به گزارشات شهروندان در مورد کارت پارک

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رسیدگی بهتر و سریع تر پیشنهادات و انتقادات شهروندان شماره تلفن های ثابت اختصاصی برای این امر تخصیص یافته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: خدمات کارت پارک یکی از پرکاربردترین ترین خدماتی است که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شهروندان ارائه می شود.


وی عنوان کرد: به دلیل کاربرد فراوانی که این طرح دارد، نیاز بود راه های ارتباطی راحت تر و در دسترس تری را برای شهروندان در نظر بگیریم تا بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد طرح کارت پارک را به ما منتقل کنند.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:به منظور تحقق  این امر علاوه بر شماره  137 شماره تلفن های ۳۳۲۳۸۸۶۵ و ۳۳۲۴۰۴۰۰ در نظر گرفته شده است.


جهانگیری گفت: شهروندان عزیز می توانند انتقادات، پیشنهادات و قدردانی خود از عملکرد پارکبانان و نحوه اجرای طرح کارت پارک را از طریق این شماره تلفن ها به سازمان گزارش کنند.


وی یادآور شد: امید است از طریق اطلاع از پیشنهادات و انتقادات شهروندان در مورد طرح کارت پارک بتوانیم خدمات بهتری در قالب طرح مذکور به آنان ارائه دهیم.


پایان پیام/

related images