چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

جهانگیری

ایمن سازی رمپ جنوب غربی تقاطع یادگار امام (ره) در حال اجراست

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه ایمن سازی رمپ جنوب غربی تقاطع یادگار امام (ره) که شامل خط کشی طولی و هاشور، نصب علایم و تجهیزات ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر است، در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه عملیات عمرانی رمپ جنوب غربی تقاطع یادگار امام (ره) در مراحل پایانی قرار دارد، اقدامات ترافیکی لازم در این مسیر در حال انجام است.
وی عنوان کرد: نصب گاردریل، خط کشی طولی، خط کشی هاشور، علایم گذاری و نصب تابلوهای راهنمای مسیر از جمله اقدامات ترافیکی است که در این مسیر انجام می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس ۳عدد تابلوی راهنمای مسیر در سه نقطه از محدوده پل یادگار امام(ره)  درحال نصب است.
وی با اشاره به خط کشی طولی پل یادگار امام(ره) بیان کرد: یک کیلومتر خط کشی طولی با استفاده از رنگ ترافیکی تک جزیی باکیفیت در رمپ جنوب غربی تقاطع یادگار امام (ره) اجرا شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: همچنین به منظور هدایت رانندگان و انتظام بخشی به تردد آنها روی پل مذکور حدود ۲۲عدد تابلوی ترافیکی، ۱۷ عدد جهت نما، یک عدد تابلوی حق تقدم و یک جفت کاشن تانک(مخصوص مسیرهای با سرعت بالا) نیز در این پل نصب می شود.
جهانگیری یادآور شد: همچنین پس از تکمیل عملیات عمرانی پل نسبت به اجرای خط کشی هاشور در این پل نیز اقدام می شود.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط