سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۰

جهانگیری خبر داد:

احداث مسیر دوچرخه در بلوار مدرس

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: مسیر دوچرخه جدید به طول بیش از یک کیلومتر در بلوار مدرس حدفاصل سه راه عدل تا پل نصر با همکاری شهرداری منطقه۲ قزوین احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، جهانگیری گفت: احداث مسیرهای دوچرخه براساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین جزو دستورکارهای اولویت دار سازمان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح در افزایش ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری بین شهروندان و به تبع آن کاهش بار ترافیکی معابر و آلودگی هوا نقش مهمی ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: در این راستا احداث مسیر دوچرخه به طول بیش از یک کیلومتر در بلوار مدرس از سه راه عدل تا پل نصر (تقاطع شهید بهشتی) در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

جهانگیری گفت: با توجه به ضرورت ایمن سازی مسیرهای دوچرخه پس از احداث این مسیرها نسبت به ایمن‌سازی آن نیز اقدام می شود بنابراین در پروژه احداث مسیر دوچرخه جدید در بلوار مدرس بحث ایمن سازی آن با استفاده از موانع فلزی نیز گنجانده شده است.

وی اظهار کرد: عملیات عمرانی این پروژ توسط شهرداری منطقه ۲ انجام شده و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز ایمن سازی و خط‌کشی این مسیر با استفاده از موانع فلزی، گل میخ و استوانه ایمنی را برعهده دارد.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط