5/30/2020

جهانگیری

عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور بلوار حکیم در منطقه پونک آغاز شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده سطح شهر عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی سه نقطه حادثه خیز محور بلوار حکیم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: در سال گذشته طی اقدامی با همکاری پلیس راهور نقاط حادثه خیز سطح شهر با بررسی های دقیق شناسایی شد.
وی عنوان کرد: پس از شناسایی این نقاط مهمترین موضوع بحث رفع ایراد این نقاط به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات بود بنابراین اقدامات اجرایی لازم در دستورکار سازمان قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته اصلاح هندسی محور بلوار حکیم که شامل سه نقطه تقاطع حکیم- اتحاد، حکیم-فرهنگ سوم و حکیم-حکمت۵۲ است، آغاز شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: با اصلاح هندسی و ایمن سازی این نقاط ضریب ایمنی تردد خودروها در این محدوده ها افزایش یافته و به تبع آن شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری خواهیم بودیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: مدت زمان پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه حداقل یک ماه در نظر گرفته شده است.
پایان پیام/

related images